zaterdag 9 december 2006

Josef Schwarz

Er is heel wat tijd overheen gegaan (ongeveer 70 jaar), maar nu hebben Josef Schwarz en consorten ook een voet aan de grond gekregen in ons dorp. Sinds een paar weken staat er midden in het dorp een nieuwe en glanzende Lidl. 100 kg handperen voor € 0,50 of een laptop met DL-DVD-writer en 120 TB harddisk. Deze supermarktketen draait er zijn hand niet voor om.

Vandaag hebben mijn vrouw en ik onze eerste voorzichtig stappen in deze winkel gezet. Eerst wat onwennig, want je weet niet waar alles staat. Een beetje oriënteren. Wat hebben ze wel en wat hebben ze niet en vooral... wat kost het?
Eenmaal weer thuis zijn we tot de conclusie gekomen dat het een heel handige winkel is voor de houdbare zaken en dus zullen we dus een paar keer per maand binnenstappen om deze dingen te halen. Verder blijven we gewoon trouw aan de Edah.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wij doen de langhoudbare boodschappen al sinds jaar en dag bij de Aldi, de overige bij Agrimarkt

Anoniem zei

"Ik ga voor Edah"... is dat niet zo een reclame-kreet van een hele tijd geleden?

Chantal zei

De winkel en formule trekt mij niet zo, ik blijf trouw aan Appie H. en af en toe Super de Boer.....

Anoniem zei

Maar Edah... die gaat toch weg? Dus zo trouw zul je binnenkort niet meer kunnen zijn.