woensdag 28 juni 2006

Niks voor jou ?

"Is zo'n weblog niks voor jou?"
Dat is een vraag die ik regelmatig naar mijn hoofd geslingerd krijg door diverse vrienden/bekenden.
Mijn antwoord is eigenlijk altijd: "Kweet nie !"
Stiekem ga je er toch over nadenken. Zou ik voldoende materiaal hebben om regelmatig te loggen ?
Ben ik interessant genoeg om door anderen gelezen te worden ?
Als je het niet probeert, weet je het natuurlijk nooit en daarom heb ik de koe bij de digitale hoorns gevat en een begin gemaakt met mijn weblog.

Nu nog maar afwachten of ik iets mee ga maken in de komende dagen/weken/maanden.

6 opmerkingen:

Chantal zei

Leuk, welkom in weblogland, ik heb je aan mijn daily list toegevoegd..... blijf me vooral boeien.

Pedro zei

@Chantal: Welkom op mijn weblog. Ik zal m'n best om het leuk en boeiend te houden. Op het moment dat ik zelf denk dat het dat niet meer is stop ik er mee.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je weblog!

Pedro zei

@Marieke: Dank je wel, ik ga proberen het heeeeeeel lang vol te houden.

Anoniem zei

succes met je weblog Pedro

gr Brenda

Pedro zei

@Brenda: Dank je, Brenda, ik ga m'n best doen.