vrijdag 30 juni 2006

Sport

Als er iets is waar ik een hekel aan heb, is het aan sport op TV.
Het WK is nog bezig en Wimbledon is al begonnen. Nu begint zaterdag ook nog de Tour de France. (Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel wielrenners er aan de start verschijnen.)
Kunnen ze die evenementen niet een beetje beter op elkaar afstemmen ? Niet voor mij, hoor, maar voor al die mensen die afgelopen week in allerijl hun oranjeversieringen van de gevel hebben verwijderd.

Ik ben blij dat ik nog wat films achter de hand heb om de avonden door te komen.

3 opmerkingen:

Chantal zei

Ach, er zal best wat overlap zijn qua liefhebbers, maar toch is veelal het tennispubliek toch een ander publiek dan dat van voetbal of wielrennen...... en wat betreft films, het één sluit het ander niet uit. Ik hou van sport kijken EN films kijken en combineer die lekker hoor.

Chantal zei

BTW: dank je voor de link naar mijn weblog.....

Pedro zei

@Chantal:
1. Ach, ieder zijn meug !
2. Graag gedaan !