maandag 12 maart 2007

Klei

Kent U Wallce and Gromit? Deze figuren uit de klei-animaties van Aardman zijn wereldberoemd geworden. Misschien kent U het filmpje "A Close Shave", waarin Walalce een automatische schapenscheer- en breimachine heeft uitgevonden. Hierin komen veel schapen voor, maar eentje steekt toch met kop en schouders boven de kudde uit. Ik heb het natuurlijk over Shaun (Trui, in de Nederlands gesproken versie). En nu is het dan zover: Shaun heeft een eigen serie gekregen.
Met de toepasselijke titel "Shaun the Sheep" maakt hij op weekdagen BBC1 onveilig. Korte filmpjes van ± 5 minuten en hoewel het eigenlijk voor kinderen bedoeld is, kan ik het van harte aanbevelen. Dus dagelijks om 16.45 uur op BBC1 : Shaun the Sheep.
Geen tijd om te kijken? Opnemen !

4 opmerkingen:

Chantal zei

ik ga meteen de recorder instellen...

Anoniem zei

Uh, ik kende ze niet, en wil ze nog steeds niet kennen denk ik.

Anoniem zei

Geweldig!
Thx voor de tip!! :)

Pedro zei

@André: 't Is graag gedaan.