donderdag 1 maart 2007

Man en paard

Sinds we hier in het dorp een vestiging van Lidl hebben gekregen is het een stuk leuker en drukker geworden. Naast de lage prijzen zijn het voornamelijk de non-food-aanbiedingen die klanten van heinde en ver naar de supermarkt toe trekken. Vanaf vandaag zijn ondermeer diverse paard- en ruitergerelateerde items te koop zoals bijvoorbeeld zomer- en weide-, en zweetdekens, chabrakken, paardentransportbeschermers, rijlaarzen en longeerlijnen en dat was ook te merken. Om 08.15 uur reed ik op de fiets naar de postbus en voor de ingang van de Lidl stonden ongeveer 20 mensen te wachten om naar binnen te mogen. Van deze klanten was zeker de helft gekleed in rijbroek en -laarzen. Ik wil niks suggereren, maar volgens mij moet ook de paardenliefhebber ook op de kleintjes letten. Het is natuurlijk een dure bezigheid.
Volgende week zijn de motor-accessoires aan de beurt, dus dan zal het hier wel vol staan met Hell's Angels.

6 opmerkingen:

Chantal zei

Ja, het is een tweede Aldi, ik vind het wel wat vreemd dat een supermarkt dit soort zaken verkoopt, maar ja, wie ben ik? (Geen Lidl of Aldiklant in ieder geval).

Anoniem zei

Wij kopen wel bepaalde dingen bij de Aldi. Een prima winkel overigens

Anoniem zei

Nou, ik ga daarvoor gewoon naar het ruiterhuis hoor. Heb wel gemerkt dat goedkoop duurkoop is.

Pedro zei

@Chantal: Moet je voor de gein eens kijken wat AH er allemaal bijverkoopt tegenwoordig.

@Redstar: Dat vind ik van de Lidl dus ook. Het moet natuurlijk wel gelijkwardig zijn.

@Patriesje: Wel handig voor de beginnende ruiter.

Chantal zei

@ Pedro, ik kijk bij AH alleen naar wat ze moeten verkopen en dat is levensmiddelen - de rest haal ik bij de winkel met de M e.d.

Pedro zei

@Chantal: De winkel met de M? Oh, de Mitra-slijterij ! :-)