maandag 18 juni 2007

With great power...

...comes great responsibility. Diverse superhelden uit de comics weten dat. En dat geldt ook voor Spider-Man.
Afgelopen zaterdag zijn we naar Antwerpen gereden om in Metropolis te kijken hoe Tobey Maguire voor de derde keer in het pak van de spinnenman kruipt om zo het onrecht te lijf te gaan. Hoewel de eerste twee films al goed waren, vond ik deze toch nog net even beter. Zeker het moment waarop de duistere kant van Peter Parker's alter ego naar voren komt. Het levert een aantal leuke momenten op.
Een verhaal van een (hernieuwde) vriendschap, een verbroken en herstelde relatie en vergeving in een sausje van spannende actie. Het is de 140 minuten vliegen om en het wachten is op deel 4 dat in 2009 verwacht wordt.

6 opmerkingen:

Chantal zei

Ik heb HELEMAAL niets met SpiderMan

Anoniem zei

Ik heb hem drie weken geleden gezien, en vond de film een waar spectakel. Ik zit overigens alweer op deel vier te wachten...

Anoniem zei

Ik wil Shrek III! :-)

Pedro zei

@Chantal: Tja, je houd van insecten, of niet...

@Redstar: Hij was inderdaad de moeite waard.

@Marieke: Ik ook !

Anoniem zei

Pedro toch, heb je dan nooit geleerd op school dat een spin geen insect is... :-D

Pedro zei

@Emile: Ik kan me niks herinneren van wat ik op school heb geleerd. Maar het is ook geen vogel...toch?