woensdag 27 juni 2007

Droom

Het was de grote droom van Giovanni di Tremolo om een eigen tv-station te runnen. Die droom is na 2 jaar voorbij. Zelf denkt hij dat hij te hard van stapel is gelopen, maar ik denk dat hij zich beter bij zijn eigen leest had kunnen houden. Als tv-producent verandert bijna alles wat hij aanraakt in goud, maar als tv-baas is hij aardig tekort geschoten. Gevolg: 100 mensen op straat. Uiteraard hebben de meeste tv-persoonlijkheden weinig te vrezen. Zij gaan gewoon naar een andere zender, maar voor de mensen achter de schermen zal het wel wat moeilijker worden.
Nu gaat RTL een nieuwe zender opzetten om de succesvolste programma's van Talpa/Tien uit te gaan zenden. Dat zal dan wel uitdraaien op een sportzender, want voor de rest was het niet veel soeps.

3 opmerkingen:

Chantal zei

toch gaat veel van dat niet veel soeps gewoon door... en hij - die mol - is voor 25 % AANDEELHOUDER en bepaald dus de koers erg mee... De Gouden Kooi - helaas - het verdwijnt niet... ik zal nu ook RTL meer gaan boycotten vrees ik... al keek ik dat toch al weinig.

Anoniem zei

RTL neemt de succesvolste programma's van Tien mee? Zullen ze veel tijd moeten vullen met sport EN belspelletjes vrees ik.
Tien komt / kwam bij ons alleen voorbij tijdens het zappen, dus wij zullen er niet veel van missen.

Anoniem zei

Het was toch wel een rot zender, en die werkeloze die vinden hun plekje wel weer binnen omroepland..