maandag 2 juli 2007

Auw

Afgelopen weekend was het best redelijk weer en dus was het tijd om samen met mijn vrouw de tuin winterklaar te maken. Het klinkt misschien raar, maar omdat de tuin eigenlijk altijd op het laatste plan komt, zijn er een paar tuinopruimmomenten overgeslagen. Het onkruid was van het type dat heel erg vasthoudend was en ondanks het feit dat het maar een paar vierkante meters waren heeft het toch ruim anderhalve dag gekost om het schoon te krijgen. We hebben besloten om maar gras in te zaaien. Misschien houdt dat het onkruid een beetje in toom.
Een nadeel aan het feit dat je niet zo vaak in de tuin te vinden bent, is dat je op het moment dat je er welin bezig bent, je allemaal rare houdingen aannneemt om onkruid te verwijderen. En dat heeft me nu de das omgedaan. Zondagochtend moest ik het bed rollend verlaten en hobbelde ik de rest van de dag als een zombie door het huis. Gaan zitten was pijnlijk, opstaan nog veel erger. Ik verwachtte dat het vandaag wel minder zou zijn, maar helaas...
Vanavond maar eens met de tijgerbalsem aan de slag.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zou om een massage vragen ;-)

Anoniem zei

Ja, ik ook, lekker een massage eisen...

Anoniem zei

Ik sluit me aan bij de 2 bovenstaande reacties! Als je zo hard werkt heb je recht op ontspanning!