vrijdag 20 juli 2007

Vrijdag de...20e...?

Eigenlijk wilde ik vandaag verhalen over een bepaalde website, maar wat er vandaag toch allemaal al gebeurd is...
Vanochtend begon het eigenlijk met (opnieuw) een mankement aan de hometrainer. Dit is gelukkig wel iets wat ik zelf op kan lossen.
08.10 uur: De telefoon gaat. Dat is vreemd want normaal belt er niemand rond deze tijd. Het blijkt vriend D. te zijn, met de vraag of ik een tandarts weet voor vriendin M.. De eigen tandarts was op vakantie en het centraal tandartsentelefoonnummer gaf ook niet thuis.
Om 08.30 uur had ik een afspraak bij de supermarkt met de "L", maar toen ik bij de kassa stond, bleek dat ik m'n portemonnee thuis had laten liggen. Dus weer terug naar huis, geld gehaald en de boodschappen afgerekend. Bij thuis aangekomen valt mijn oog op een egeltje dat wat aan het rondsjouwen is op zoek naar eten. Dus snel de boodschappen binnengezet en snel de camera gepakt om jullie mijn egeltje te laten zien.
Oh ja, ik heb het beestje ook nog geaaid. En dat allemaal voor 09.00 uur vanochtend.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Uiteindelijk nam er toch iemand op op het centraal tandartsentelefoonnummer, dat de zaken waarneemt voor de tandartsenpraktijk van vriendin M. Ze waren zelfs bereid te helpen, iets wat je van zo ongeveer alle tandartsenpraktijken in de stad B. niet kunt zeggen! Vriendin M. moet straks dus naar het dorp R., naast 'werkplaats' O., om te kijken of de tandarts aldaar haar van die vervelende pijn af kan helpen. U kunt nu inzetten, is het a) gewone kiespijn, als in ontstoken kies of gaatje, b) tandvleesontsteking, c) beugel-gerelateerd, als in de boel is aan het schuiven en drukken en neemt de zenuw mee, d) kaakgewrichtspijn, omdat dat dat bij vriendin M. al langer opspeelt, of e) oorontsteking.
:-(

Pedro zei

@M: Het maakt niet uit of het A, B, C of D is, als het maar opgelost wordt, toch?

Anoniem zei

Ik denk dat dit een goede vervanger is voor het verhaal over een website. Een behoorlijk drukke dag zo voor negen uur am.

Anoniem zei

Soms kan maagpijn zich ook vermommen als pijn in de kaak/oren-streek. Verhuizingsstress misschien??

Anoniem zei

Het was a, de laatste stuiptrekkingen van een al nagenoeg afgestorven zenuw. :-(
Wortelkanaalbehandeling ingelast, noodvulling erin, en de eigen tandarts heeft straks nog een klus te klaren na zijn vakantie.

Anoniem zei

Wat een begin van de vrijdag zeg! maar het heeft dan wel een mooie foto van het egeltje opgelevert.
En de rest van de vrijdag een rustig verloop?

Pedro zei

@Iedereen: De rest van de dag is gelukkig rustig erlopen. Nu de avond nog...