zaterdag 7 juli 2007

Fietspech

Menig lezer van deze weblog weet van onze hometrainer-perikelen. Eindelijk leek alles goed te gaan, maar nu anderhalf jaar na aanschaf is het weer mis. Vanochtend bleek tijdens het fietsen dat de trapas gescheurd was en op het punt van doorbreken staat. Ik heb maar weer gelijk met de leverancier gebeld en deze gaat een nieuwe as bestellen. De garantieperiode is nog niet verlopen en dat is allemaal heel fijn, maar het betekent dat ik weer met het apparaat naar Arnhem kan gaan voor de reparatie. Van een semi-professionele hometrainer had ik toch iets anders (lees: beters) verwacht. 't Is te hopen dat ze snel bellen...

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Mmmmm, het professionele van de hometrainer zit hem denk ik meer in de looks van de fiets dan de kwaliteit...

Pedro zei

@Emile: Daar lijkt het wel op.

Anoniem zei

In Arnhem start ook meteen die fietsroute langs de Nederlandse grens en kust: Rondje Nederland. Kun je meteen doorfietsen!

Pedro zei

@Marieke: Maar met een gebroken trapas kom je niet ver.

Anoniem zei

Eigenlijk te gek voor woorden. Ik neem an dat je er ook genoeg voor hebt neergeteld, en dan verwacht je een goed hometrainertjes...

Pedro zei

@Redstar: Hij kostte bijna € 900,00, maar misschien was dat toch te weinig...?

Anoniem zei

Voor 900 euries mag je toch wel kwaliteit verwachten vind ik.
Zou je het wel laten repareren? Ik zou een nieuwe eisen.

Pedro zei

@Frankk: Het is nog steeds garantie. Ik heb wel een brief aan de fabriek geschreven.

Chantal zei

ja,en met een hometrainer vooruit komen valt niet meer... dus dat wordt Ome Opel weer dan... met fiets erin.

Pedro zei

@Chantal: Zelfs dat zal niet makkelijk gaan. Het is geen hatchback, dus dat wordt weer een ritje met de aanhanger.

Chantal zei

Ja, neem dan een station net als wij...