woensdag 24 september 2008

Peer's log wordt Film- en TV-log

Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier wat op mijn weblog heb weggezet. Reden van de lange afwezigheid was eigenlijk het gebrek aan tijd, zin en inspiratie. Maar toch gaat het dan naar een tijdje weer knagen.
Stiekem houd ik natuurlijk andere weblogs wel in de gaten. Het viel me op dat meerdere webloggers te kampen hebben met het gebrek aan inspiratie en sommige zijn zelfs (tijdelijk) gestopt.
Om nu toch weer niet gelijk in een dagelijkse weblog te verzanden, heb ik besloten om hier vanaf nu mijn mening te geven over de films (en later TV-programma's) die ik heb gezien. Dus niet elke dag, maar toch wel regelmatig.
Aan de ene kant is het voor mij handig om zo bij te houden wat ik gezien heb en aan de andere kant kan ik misschien anderen interesseren in wat ik gezien heb.
Morgen kunnen jullie in ieder geval een verslag(je) van mijn hand verwachten van de film "Bienvenue chez les Ch'tis".

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoera!
Peer is er weer!
(Oei. Nu heb ik verraden dat ik wel degelijk af en toe hier kwam kijken of er niet toch nog en heel stiekem een berichtje verscheen...)
Ik ben trouwens ook benieuwd naar je oordeel over Estomago.
;-)

Pedro zei

@Marieke: Ik was benieuwd hoe lang het zou duren voordat ik een reactie zou krijgen! Estômago volgt binnenkort.