dinsdag 22 mei 2007

Overzees bericht

Op 7 mei berichtte ik over de aanplant waar ik tijdens de afwezigheid van vrienden op moet passen. Gisteren viel van dezelfde vrienden een kaart in de bus. De overtocht van deze kaart duurde ongeveer 2 weken en deed mij terugdenken aan de tijd dat de VOC de zeƫen onveilig maakte. Het viel me trouwens nog mee, want meestal zijn de reizgers al terug in het land, zodat ze zelf de kaart van de postbode in ontvangst kunnen nemen. Over een paar dagen zijn ze al weer thuis.

5 opmerkingen:

Chantal zei

Wij hebben niets gehad van 'deze' vrienden, zouden wij geen 'vrienden' meer zijn... (grapje, hoop ik).

Anoniem zei

Een beetje lugubere kaart volgens mij, of niet.. Bedankt nog voor de link ivm Hauppauge!

Pedro zei

@Chantal: Dat zal allemaal wel meevallen, denk ik.

@Redstar: Ik heb er veel baat bij gehad toen ik overstapte naar XP.

Anoniem zei

@ Peer, Oke, ik heb net toevallig een driver gevonden daar die ik later uit ga proberen.

Anoniem zei

Nou, die reizigers zijn onderweg naar huis, hoor. Ze staan momenteel tig uur overstaptijd weg te internetten op de luchthaven van Singapore. ;-)
Leuke beesten wel, die komodovaranen. We hebben de confrontatie gelukkig overleefd, maar ze hadden dan ook net gegeten. :-)
Tot gauw!