woensdag 9 mei 2007

Visualisatie

Zoals bekend zijn mannen visueel ingesteld. Wij hebben niks met teksten, maar des te meer met plaatjes. En dat kan echt van alles zijn.
Zo kwam mijn vrouw afgelopen week thuis met het verhaal dat een collega bij een natuurvoedingswinkel 'kabouterpaté' had gekocht. In een fractie van een seconde had ik deze paté al gevisualiseerd; een geleiachtige leversubstantie met hier en daar een uitstekend kaboutermutsje of -voetje. Maar het ging nog veel verder, want waar haal de beste kabouters vandaan voor deze lekkernij? Zijn er mensen die de hele dag door de bossen lopen te struinen op zoek naar rode puntmutsen? En moet je ze zoeken in de buurt van paddestoelen, of is dat maar een fabeltje? En waarom is er nog geen organisatie die opkomt voor de rechten van deze bosbewoner?
Later bleek dat het gewoon paté is met paddestoelen. wat een desillusie!
Maar toch bleef het beeld van een plak paté met kabouteronderdelen door mijn hoofd spoken en daarom heb ik maar even snel een plaatje gemaakt om het maar uit mijn systeem te krijgen.

5 opmerkingen:

Chantal zei

en nog wel Ardenner kabouterpaté zie ik.... jammie.

Anoniem zei

Ik denk dat zo'n kabouterbaard in mijn keel toch te veel kriebelt...

Anoniem zei

Ziet er smakelijk uit iig

Anoniem zei

Toch nog geen last gehad van het Kabouter Bevrijdings Front?
Voor je het weet nemen ze je weblog over na deze foto. ;-)

Anoniem zei

Onmiddellijk een zaak starten, succes verzekerd.