woensdag 11 april 2007

4135 gram

Lex en Max hebben er weer eentje bij. Misschien hoopten ze stiekem op een zoon, maar het is wederom een dochter geworden. Ik vraag me af of ze net zo lang doorgaan totdat ze wel een jongetje hebben.
Vanochtend zag ik JP Balkenende op TV. Hij stond in zijn beste manchesterse pak te verkondigen hoe blij het Nederlandse volk is me de geboorte van de jongste telg. Hij stond er -met zijn Fred Oster-lachje- als een buiksprekerspop bij. Ik snpa niet dat zoiets niet wat spontaner kan. Zal wel met zijn christelijke achtergrond te maken hebben. Nu ik daar over nadenk besef ik me dat het nog erger had kunnen zijn: Rouvoet die het volk toespreekt !

4 opmerkingen:

Chantal zei

Leuk voor Lex en Max, maar om daar nu de hele avond steeds op terug te komen, we werden er gek van.

Anoniem zei

Tja, ander nieuws is er niet meer..
De wereld staat blijkbaar stil..

Anoniem zei

Ach ja, leiders die het volk toespreken... aanspreken doen ze verder bijna niemand.

Anoniem zei

Heb je JP al eens spontaan weten doen dan?
Lijkt haast onmogelijk als je die man z'n porum ziet.