woensdag 18 april 2007

Verrassend

Misschien heeft U het nooit achter mij gezocht, maar ik ben een musical-liefhebber. Zo, het hoge woord is er uit. Ik schaam me er niet voor om toe te geven dat de combinatie van zang en dans mij zeer kan boeien. Gelukkig heeft mijn vrouw er ook een handje van, dus zo af en toe gaan we een musical bekijken. De ene trekt altijd iets meer de aandacht dan de andere, zodat er (ook vanwege de prijs per kaartje en de rit er naartoe) altijd voorstellingen waar we niet heen gaan. En ander probleem is dat er teveel musicals zijn en dat ze relatief kort spelen.
Maar nu gaan we dan toch weer eens een keertje. Bijna de hele maand mei komt Cats naar Breda en daar zijn de kaarten al voor in huis. We kunnen bijna niet wachten.
Miauw !

7 opmerkingen:

Chantal zei

Mijn ouders gaan ook... wij hebben helaas andere zaken aan het hoofd, maar wie weet komt Cats nog eens terug

Anoniem zei

Het trekt mij niet, en ik schaam me daar ook niet voor :-)

Anoniem zei

Nou, daar schaam ik mij ook niet voor hoor!!! ik vind musical prachtig!!!

Anoniem zei

Knuf vraagt of 'ie mee mag. :-)

Anoniem zei

Ik ben destijds nog naar het Catshuis geweest maar daar was niet veel te beleven.

Pedro zei

@Marieke: Dit is een van de weinige theatervoorstellingen waarbij geen meegebrachte dieren worden...euh...geen dieren worden meegebracht, zelfs geen blindengeleidehond.

Anoniem zei

Musicals ... ik heb er al een hoop gezien.
Mijn top 10
1. Les Miserables (in Londen)
2. Miss Saigon (in Londen)
3. The Beauty and the Beast (Antwerpen)
4. Sacco & Vanzetti (Aalst)
5. Jekyll & Hyde (Aalst)
6. The phantom of the Opera (Antwerpen)
7. De man van la Mancha (Gent)
8. Chess (Aalst)
9. Camelot (Gent)
10. Cats (Antwerpen)