donderdag 7 juni 2007

Water geven

Een paar weken geleden had ik een boel tomaten-, aardbeien- en kruidenplanten te logeren omdat de eigenaars dringend op vakantie moesten. Dat is allemaal geod afgelopen en nu blijkt dat meer mensen vertrouwen in mijn kunnen stellen.
Op het ogenblik ben ik verantwoordelijk voor het wel en wee van 2 vissen: Kong en Haai. Zij zijn de de helft van de eens zo ilustere duo's Sjang-Haai en Hong-Kong. Sjang en Hong zijn voor zichzelf begonnen en omdat de andere twee geen heil meer in de showbizz zagen, zijn ze maar samen gaan wonen.
Maar nu zijn de verzorgers van Kong en Haai op vakantie en zorg ik voor de twee visjes. n ik moet zeggen: het gaat net zo goed als met de planten van een paar weken geleden. Het is gewoon een kwestie van water geven.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Je bent blijkbaar een betrouwbaar oppas persoon. Wel leuk toch die vissen..

Pedro zei

@Redstar: Ik zie het maar als mijn burgerplicht...

Anoniem zei

Zolang je maar in de gaten houdt dat vissen iets anders eten dan Pokon! :-)

Chantal zei

je bent bijna een pension.

Anoniem zei

Heeey,
bedankt voor de goede zorg voor onze geliefde vissen hoor. Ze maken het ( na omstandigheden )goed en willen je hartelijk bedanken.
En ik wilde je nog even bedanken voor je vorige blog :-)