woensdag 20 juni 2007

Zomerreces

Alles wat je doet kost tijd en dat is juist waar men tegenwoordig te weinig van heeft. Ook diverse bloggers hebben hier blijkbaar last van. Het dagelijkse leeslijstje wordt steeds korter. Eerst viel Emile al af. Daarna volgde Frank en ook nu heeft Heidi de virtuele pen voorlopig aan de wilgen gehangen. De laatste twee zullen weer wel verschijnen, maar toch is het jammer.
We zullen het maar houden op zomerreces. Straks, als de avonden weer gaan lengen, zullen ze wel weer van zich laten horen. Tot die tijd ga ik maar eens op zoek naar andere (voor mij nieuwe) bloggers om te zien wat die allemaal meemaken en te vertellen hebben.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Sorry, mijn blog is niet publiek. :-)

Chantal zei

de echte loggert (zoals jij en ik) gaan gewoon door... zomer of niet.

Pedro zei

@Marieke: Wat zeg je me nou...

@Chantal: Ach, iedereen heeft wel eens last van 'writers block'

Anoniem zei

Ik heb er idd ook een paar gelinkt die niet meer loggen, en een paar anderen nog maar zelden..

Anoniem zei

Ik moet zeggen dat bij mij tijdgebrek niet het probleem was, maar inspiratie. Of liever gezegd het gebrek daaraan...

Pedro zei

Schrijven voor een weblog valt niet altijd mee. Het is 1% inspiratie en 99% transpiratie.

Anoniem zei

bloggen is en blijft een hobby voor me, en dan kunnen drukke werkzaamheden voor de baas en thuis wel eens roet in het eten gooien.

Binnenkort ga ik het zeker weer oppikken, maar ondertussen moeten er prioriteiten gesteld worden.
Een mens moet tenslotte ook leven / eten en wonen.