vrijdag 19 oktober 2007

Druk weekend

Na een week van werken, kijk ik altijd uit naar het weekend. Lekker geen lastige telefoontjes van klanten. Dan pas kan ik lekker doorwerken, want met een eigen toko werk je 7 dagen per week. En steeds vaker betrap ik mezelf er op dat ik in het weekend meer werk verzet dan over de rest van de week. Dit weekend zal er weinig gewerkt worden, want er zijn zaken die mijn aandacht vragen.
Zo is er, naast de gewone weekendbezigheden, het rattenprobleem waar ik naar moet gaan kijken. Dat loopt al een paar weken, dus dat wordt echt hoog tijd. Ik laat na het weekend wel weten hoe het afgelopen is.
Dan moet ik ook nog naar de stomerij, want het vuil gaat niet meer met wassen weg. Misschien dat de intensieve reiniging wel het gewenste resultaat heeft.
Al met al een druk weekend.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

In ieder geval kun je de nummers 23 en 15 aan iemand anders overlaten, dat scheelt dan weer.

Anoniem zei

Praat me niet van lastige klanten. Na 2 telefoontjes vanmorgen heb ik er voor vandaag m'n zakken al van vol. :-(

Eigen zaak is veel werk natuurlijk. Maar je doet het voor jezelf, en dat lijkt me het grootste voordeel.

Succes met je drukke bezigheden en toch alvast een prettig weekend.

Chantal zei

Ga jij naar de stomerij of je kleren...

Anoniem zei

Dan kun je volgende week weer en beetje uitrusten van je w-end toch !?