dinsdag 2 oktober 2007

Te duur

Ayaan Hirshi Ali (of Ayaan Hirsi Magan) is te duur voor de USA. Haar veiligheid kan niet gegarandeerd worden. En daarom is ze weer terug in Nederland. Op zich allemaal geen probleem, want hier in Nederland hebben we daar genoeg belastingeuro's voor, maar wat mij wel opviel was dat Rita Verdonk het publiekelijk voor Ayaan opnam. En dat terwijl zij ruim een jaar geleden nog lijnrecht tegenover elkaar stonden in de kwestie van de nationalisatie van Ayaan. Het zal er wel mee te maken hebben dat Verdonk min of meer een persona non grata is geworden.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind het wel een probleem als ik zo vrij mag zijn. :-)

Anoniem zei

Volgens mij was zij niet te duur geworden voor de USA, maar voor Nederland. Ik had het idee dat de beveiliging in de USA door Nederland betaald werd en die betaling per 1 oktober is stopgezet.

Wat Verdonk betreft, waait met alle winden mee, zoals politici wel vaker doen :-)

Cursief Huigje zei

het kan verkeren, zei Bredero ...

Chantal zei

Ik vind dat Hirsi Ali zelf haar beveiliging moet betalen, waar ze ook verblijft... het is een privé zaak nu ze niet meer voor de overheid werkt.

Anoniem zei

Ik snap niet dat dat mens weer terug is. Ze wilde zo graag weg, blijf dan ook weg!

Anoniem zei

Ik ga met Chantal mee, als ze beveiliging nodig heeft zelf betalen!
En ik vermoed dat Verdonk zieltjes probeert te winnen voor haar volgende politieke zet / schuiver.