vrijdag 8 september 2006

Beestje (2)

Een paar dagen geleden kwam een groen beestje op visite. Een braaf beestje dat netjes bleef zitten voor de foto en daarna weer vrolijk de wijde wereld in ging.
Niet alle beestjes zijn zo geduldig. Dat bleek toen gisteren door het open raam dit monster binnen kwam wandelen. Met lange poten bewoog het zich voort op mijn bureau terwijl ik wanhopig probeerde scherp te stellen. Jammer genoeg lukte dat niet al te best en ook de pogingen met een korte sluitertijd draaiden op niets uit. Dus zullen jullie het met deze foto als bewijs moeten doen.
Ik ben benieuwd wat er volgende keer het kantoor binnen komt vliegen/wandelen/kruipen.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Iew! Wat is dát nou weer voor schepsel?

Pedro zei

@Marieke: Het is een echte daddy-longlegs !

Chantal zei

Ik zal Bobby wel even langsturen......

Pedro zei

@Chantal: Bedankt, maar ik hem 'em zelf al de deur gewezen.

Anoniem zei

Ach, misschien komt volgende week Juffrouw Jannie wel binnenlopen op kantoor. Voor een lekker "bakkie lava"...

Pedro zei

@Emile: LOL

Anoniem zei

Overigens wel een aardige foto, lijkt me knap lastig om zoiets vast te leggen.

Pedro zei

@Emile: Ik had 'em natuurlijk ook eert plat kunnen slaan, maar dan is de dieptewerking gelijk weg en da's jammer.