woensdag 27 september 2006

Ongemak

Een paar dagen geleden kregen we van Debbie een flyer in de brievenbus met daarop de aankondiging van het één-jarig bestaan. Daarnaast stonden er ook de nieuwe prijs en openingstijden op. Bovendien was er een overzicht van de handeling die zij verricht. Voor alle duidelijkheid: Debbie is de kapster die bij mij één straat verderop woont en werkt.
Er is echter een ding op diezelfde flyer wat ik niet goed begrijp. Onderaan staat de zin: "Dit om telefonische ongemakken voor u te voorkomen."
Wat is eigenlijk een telefonisch ongemak?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Uh, geen verbinding volgens mij

Chantal zei

Daar vraag je zo wat..... ik vind marketingtelefoontjes wel ongemak.... maar dat bedoeld ze vast niet.

Anoniem zei

Hihi!
Ik vind het wel grappig eigenlijk.
Telefonische ongemakken kunnen toch ook persverse mannetjes / vrouwtjes zijn die je lastig vallen?