zaterdag 2 september 2006

Reclame

Als je een eigen bedrijf hebt ontkom je er niet aan. Het maakt niet uit of het een groot of klein bedrijf is, we krijgen allemaal bedrijfsgerelateerde reclame. Elk jaar -zo tegen het laatste kwartaal- vallen de catalogi met relatiegeschenken weer binnen. Als eenmanszaak is dat niet echt interessant. Ik heb te weinig klanten om daar geld in te steken. Maar ieder jaar verbaas ik me weer over de spullen die als relatiegeschenk over de toonbank gaan. Iedereen kent natuurlijk de pennen, sleutelhangers en flessenopeners, maar wat ik nu toch zag...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat is de boodschap achter de haai? Dat degene die hem cadeau doet erg gehaaid is?

Pedro zei

@emile: 't Is een massagehaai, maar wat haaien met massage te maken hebben weet ik niet. Ik vind het trouwens ook niet zo'n passend relatiegeschenk.

Anoniem zei

Nou, dat ligt eraan wat voor soort relatie je hebt met je relaties...toch?

Pedro zei

@anne: Zo'n relatie heb ik in ieder geval niet met mijn relaties ;-)