donderdag 29 maart 2007

Bij de apen af

Al een paar dagen zijn de mantelbavianen in het Noorder dierenpark uit hun doen. En dat is niet de eerste keer. Vreemd genoeg schijnt niemand te weten waar het aan ligt. Nu is er zelfs een dierenmedium ingezet om telepatisch contact met de dieren te krijgen. Het moet niet veel gekker worden.
Ik denk dat ik wel weet waar het aan ligt: Er zijn namelijk plannen om de dierentuin vanuit het centrum naar de rand van de stad te verplaatsen. Het zijn nog maar vage plannen, maar volgens mij hebben de mantelbavianen er lucht van gekregen en zijn in staking gegaan.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

E zouden zich ok nog kunnen aansluiten bij een vakbond!

Anoniem zei

Mantelbavianen unite! :-)

Een dierenmedium???
Volgens mij willen ze gewoon eisen neer leggen voor hun nieuwe onderkomen. Heb je geen medium voor nodig maar een vereniging van eigenaren. Baviaan of geen baviaan.

Anoniem zei

Een mantelbavianenvakbond? Klinkt als een scrable woord! Mag ik Midas Dekkers voorstellen als deskundige in de raad van bestuur???