vrijdag 30 maart 2007

Draadloos

Nog eens schudden en een keertje draaien. Het mocht allemaal niet meer baten. Wat ik ook probeerde, ik kreeg geen output meer. En dan is het moment aangebroken dat er een nieuwe moet komen. Mijn vrouw had al een aantal winkels afgelopen, maar wat we zochten hadden ze niet. Misschien wilden we wel te veel. Maar dankzij een tip van een collega van mijn vrouw hebben we er nu toch een. Er zit weliswaar geen USB-aansluiting aan, maar dat is niet zo heel erg, want draadloos is ook wel praktisch. En de verbinding is geweldig. Hj werkt overal in huis. Of we in de keuken staan of op zolder, het maakt niks uit, hij werkt gewoon.
Ik ben een tevreden mens.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

een tevreden mens=gelukkig mens!
wij hebben dit systeem ook (draadloos), is inderdaad héél fijn!

Chantal zei

Euh, wat is het>

Anoniem zei

Ik vraag me enorm af wat het precies mag zijn..

Anoniem zei

Ongetwijfeld de draadloze koffiewarmer

Anoniem zei

Waar zit het lampje?

Anoniem zei

Het zal best wel draadloos zijn, maar inderdaad: wat is het?
Ik dacht eerst de achterkant van een kogelhuls met slaghoedje te zien. :-/
Ach ja, het is nog vroeg.