woensdag 19 september 2007

Helemaal vergeten

Ik was het helemaal vergeten, maar zondag 2 september jongstleden was het in Breda Roodharigendag. Van heinde en ver waren de roodharigen naar de mooiste stad van Brabant gekomen om zich door Melanie Rijkers op de foto te laten zetten. Ook mijn vrouw heeft rossig haar en heeft zich daar op de gevoelige plaat vast laten leggen. Hier zie je een overzicht van alle deelnemers en ja, mijn vrouw staat er ook tussen. Ook de groepsfoto's zijn heel fraai geworden.

7 opmerkingen:

Chantal zei

Wil je meteen naar Peer's vrouw:
http://www.studio23.nu/expo1/index.php?showimage=0088_4046a.jpg&screenwidth=1440

Mooie collectie, en leuk idee ook.

Anoniem zei

Ik had het gelezen ergens. Weet alleen niet meer waar. Wij zijn er trouwens niet geweest..

Anoniem zei

@ Chantal: Maar misschien was nou juist het spelletje dat mensen mochten raden wie 'de vrouw van' is? Nu heb je het al verklapt!

Anoniem zei

mooie foto van je vrouw!

Anoniem zei

fantastisch initiatief, schitterend resultaat.
Red is beautiful!

Anoniem zei

Heel erg leuk idee! En veel mensen die hebben meegedaan. Moest het je natuurlijke haarkleur zijn, of mocht het ook geverfd zijn?

Pedro zei

@Roland: Volgens mij moest het natuurlijk rood zijn.