donderdag 14 december 2006

In bad

Ook Wuppies worden vies en dan moeten ze in bad...

12 opmerkingen:

Chantal zei

Wat lief, ben je erbij gaan zitten?

Anoniem zei

wat een schattige beestjes... maar die zorgzame handen... van wie zijn die?

Anoniem zei

Worden ze niet drie keer zo groot als je ze onder de kraan houdt? O nee, wacht even, dat waren Gremlins...

Pedro zei

@Chantal: Ik pas niet in de wastafel :-(

@Heidi: Die zijn van mijn zorgzame vrouw.

@Emile: Volgns mij krimpen Wuppies alleen maar.

Anoniem zei

@Pedro: als Wuppies krimpen dan heb je ze toch echt te warm gewassen :-D

Anoniem zei

Mijn eerste reactie na het lezen van dit stukje: wat doe je in hemelsnaam met die dingen dat ze zo vies waren...

Anoniem zei

Pas wel op he? je weet toch wel wat er met de gremlins gebeurde toen zij in contact met water kwamen..

Pedro zei

@Emile: Dit waren oorspronkelijk Super-Wuppies.

@Patriesje: Uhmm, uh, tja, eigenlijk niks bijzonders.

@Redstar: Dan vermenigvuldigen ze zich toch ?

Anoniem zei

Nou, de wuppies zijn in goede handen bij jullie.
Je gaat me toch niet vertellen dat ze met speciale shampoo gewassen worden en daarna een massage krijgen? :LOL

Eén voordeel boven het wassen van een hond is dat ze zich niet uitschudden achteraf.

Pedro zei

@Frank: Nee hoor, het is gewone antiroos-shampoo. Bij die witte valt het niet zo op, maar bij die oranje en blauwe...
Het uitschudden moeten we zelf doen.

Anoniem zei

Wij eten met kerst een overheerlijke Wuppie-schotel.
Wel eerst even wassen natuurlijk...

Pedro zei

@André: ...en villen !