vrijdag 1 december 2006

Doe je dier een plezier...

Dat moet een vrouw uit Australië ook gedacht hebben. Alleen werd het niet echt op prijs gesteld.

SYDNEY - De politie in Australië heeft in het plaatsje Lismore een 35-jarige vrouw gearresteerd wegens seks met een paard.
Dat heeft de politie bekendgemaakt, aldus Australische media woensdag.
Na een tip vond de politie de naakte vrouw in een weiland, terwijl ze onzedelijke handelingen uitvoerde met een paard. Haar is bestialiteit ten laste gelegd, aldus een woordvoerder.
(Bron: Metro)


Ik vraag me dan een paar dingen af:
Ten eerste : Hoe?
Ten tweede : Waarom?
Volgens mij wil ik het antwoord op beide vragen eigenlijk niet eens weten.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Inderdaad Pedro, dat wil je niet weten.
Gewoon ziek!

Chantal zei

ja, geen man te vinden die ZO GROOT geschapen is....

Fijn weekend!

Anoniem zei

Ik vraag me eigenlijk af wat het paard ervan vond. Of misschien ook niet... jakkes!!

Pedro zei

@Chantal: De heer Jonah Falcon uit NYC komt met zijn 34,2 cm toch anders flink in de buurt.

Anoniem zei

Deze mensen weten blijkbaar ook niet het gevaar wat erachter schuild. Men kan geperforeert worden door zo een paarde worst...

Ziek gewoon,e en in de EU moeten ze ook wetten gaan aanmaken om dit soort idioten te straffen.

Anoniem zei

mensen die doordraaien vinden wel meer waanzinnige dingen uit...sommigen heel pervers, sommigen erg crimineel... met deze vrouw was dus duidelijk iets héél erg mis...