vrijdag 15 december 2006

Ondankbaar ?

Met al die feestdagen kan het natuurlijk voorkomen dat je een twijfelachtig cadeau krijgt. Wat doe je dan? Hou je het gewoon en belandt het na een tijdje op zolder of vraag je de kassabon om het cadeau te ruilen tegen iets wat je wel wilt hebben?
Je kunt er natuurlijk altijd over denken om het te verkopen, maar is dat niet ondankbaar?
Het laatste alternatief kwam ik bij teoval afgelopen week tegen. Niet dat ik iets heb gekregen waar ik niets aan vind of niets aan heb, maar ik kan me zo indenken dat het misschien toch wel handig is.
Kijk maar eens op cadeauruilen om te zien of je misschien toch niet iets hebt waar je graag vanaf wilt...

9 opmerkingen:

Chantal zei

heb je DAAR ons gegeven verjaardagscadeau neergegooid? (Hahahaha)

Pedro zei

@Chantal: Nou zeg... Ik was juist heel blij met de cadeau's :-(.

Anoniem zei

Dat is een handige tip..

Chantal zei

Oh, gelukkig dan maar..... (was een geintje hoor).

Anoniem zei

ok, als ik dan een paar panty's krijg die ik niet mooi vind, dan kunnen we die misschien ruilen voor jou scheerset die je niet bevalt...lol

Pedro zei

@Heidi: En waar denk jij die scheerset voor te gebruiken ?

Anoniem zei

@Pedro: voor mijn baard natuurlijk!

Anoniem zei

Kado's ruilen doe ik nooit, tenzij het kleding is die niet past. Maar dat vind ik dan niet echt een kado. :-/
Ik ben al blij dat er mensen zijn die de eventueel de moeite nemen om voor mij een kado uit te zoeken.

Anoniem zei

Tja, ik krijg ook wel eens cadeaus waar ik niets aan heb. Dan zet ik het toch maar neer. Maar als er een misverstand is ontstaan, dan zou ik het eerlijk zeggen dat ik eigenlijk iets anders bedoelde. Hangt er natuurlijk ook van af hoe duur het cadeau was.