donderdag 7 december 2006

Koffie

Als ik aan het werk ben, heb ik altijd voor een handje om voor mezelf een kop koffie in te schenken en deze te vergeten. Het gevolg is dat ik bijna altijd 'kouwe koffie' drink. Dat is eigenlijk helemaal niet lekker en dus schenk ik (na eerst de ene kop te hebben leeggedronken) een nieuwe in, waarna het spel weer opnieuw begint.
Gelukkig heb ik voor mijn verjaardag een thermomok gekregen en kan ik nu ook eens warme koffie drinken als ik aan het werk ben.
Wat heb ik toch een slimme vrouw.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

niet alleen slim, maar ook lief en attent, zou ik zeggen! Koesteren zou ik zeggen!

Pedro zei

@Heidi: De thermomok of mijn vrouw ?

Anoniem zei

Thermomokken heerschen! Ga niet van huis zonder!!

Chantal zei

Die gebruikte ik altijd tijdens mijn revalidatie periode, kon ik ook overal mee naartoe nemen.... heel fijn dingetje....

Pedro zei

@André: Voorlopig gebruik ik 'em gewoon binnenshuis.

@Chantal: Inderdaad heel erg fijn. Ik snap niet dat ik het zo lang zonder gedaan heb.

Anoniem zei

@Pedro: beiden he!

Anoniem zei

Of had je vrouw gewoon genoeg van je vergeetachtigheid en het commentaar van je daarna? ;-)

Anoniem zei

Ik schenk wel eens koffie in, vlak voor ik de deur uitloop. Resultaat, koude koffie,maar volgens oude mannetjes en vrouwtjes is dat goed tegen rimpels, en dat verklaart gelijk mijn jonge uiterlijk...

Anoniem zei

Ik ben in het gelukkige bezit van een koffie automaat in de keet op m'n werk. Altijd warme koffie!

Anoniem zei

Op naar die Costaricaanse koffieplantages om deze mooie mok te vullen!
Ik nam als treinforens vaak een thermosfles warme thee mee. Lekker slurpen tijdens de ochtendspits. :-)

Anoniem zei

Die gewoonte zit bij mij in de familie. Regelmatig kan ik mijn koffie dus ook weggooien, en niet alleen op het werk. Ik ga eens kijken of ze die mokken hier ook hebben.

Niet mokken, lekker warme koffie drinken...