donderdag 30 november 2006

♪♫ All I Want For Christmas...♪♫

Toen we afgelopen zaterdag naar het Noorder Dierenpark reden, stond de radio in de auto op Sky Radio. Gewoon lekker makkelijke muziek, waardoor de kilometers sneller voorbij lijken te glijden. Waar we echter niet op voorbereid waren, was het kerstnummer wat werd gedraaid. 25 november... De inkt op de verblijfs- en ventvergunning van de Sint en zijn Pieten is nog niet droog en Sky Radio begint al vrolijk met kerstliederen. Eerst dachten we dat het een foutje was, maar een uur later klonk ook het bekende 'Last Christmas' in de auto. Ik weet niet wanneer je eigenlijk met kerstnummer kan beginnen, maar het lijkt me het beste om dat in ieder geval na 5 december te doen.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik merk op meer weblogs dat mensen zich verwonderen over het vroege kerst gedoe en de plaats van het sinterklaas feest in nederland en belgië.

Kerst(muziek) op radio / tv of in de winkels wat mij betreft pas vanaf 7 december. Wat je privé doet moet ieder voor zich weten natuurlijk.

Anoniem zei

Dat betekent dat de jaarlijkse wedstrijd tussen mij en m'n moeder weer kan beginnen: wie hoort het eerste 'Stop the cavalry' van Jona Lewie op de radio. :-)

Anoniem zei

Tja, hier begon men half November al, maar dan hebben ze ook geen Sinterklaas. Een beetje vroeger, ter compensatie denk ik??

Anoniem zei

Op zijn minst na 5 december ja. Last Christmas hoorde ik zelfs drie weken geleden al op Sky radio...

Chantal zei

Ik heb al lekker staan strijken onder het genot van een kerst CD, eentje die JIJ ooit voor ons maakte als kerstwens BTW.

Pedro zei

@Chantal: Maar die kreeg je pas tegen de kerstdagen...

Anoniem zei

it's all about the money... de verkoop moet draaien en muziek brengt mensen daarvoor in de juiste stemming...