donderdag 23 november 2006

Communicatie

Precies een week geleden werd ik opgeschrikt door een ladder die plots uit het niets voor mijn raam verscheen. Toen bleek dat de goten in opdracht van de woningstichting gereinigd gingen worden.
Groot was dus mijn verbazing toen ik gisteren een briefje in de bus vond met daarop de aankondiging dat medewerkers van VLS Schoon op 23-11 bij mij langs zouden komen om de dakgoten te reinigen.

Update: Om 13.00 uur verscheen opnieuw een ladder voor mijn raam, een mannetje klonm omhoog om 5 seconden later weer omlaag te klimmen. Over miscommunicatie gesproken.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

tja die leven misschien in een andere tijdszone...lol

Chantal zei

Maar ja, beter laat dan nooit, en beter incorrect dan niet gemeld.... neem je verder nog actie?

Pedro zei

@Heidi: Daar lijkt het wel op. Misschien zijn het tijdreizigers...

@Chantal: Ik ben een beetje in de war, want vanmiddag zijn ze nog een keer geweest.

Anoniem zei

Heeft die woningstichting geld over? Kunnen ze beter de huurders financieel wat steunen.

Anoniem zei

Nederland op en top...

Anoniem zei

Binnen vijf seconden een ladder af. Die man is zijn geld meer dan waard. In het circus.

Pedro zei

@Frank: Ik wil een nieuwe keuken, misschien kunnen ze daar wat geld aan uitgeven.

@Redstar: Inderdaad, Nederland ten voeten uit...

@Noud!: Hij had wel grote schoenen aan, dus met wat schmink moet ie een heel eind kunnen komen.