donderdag 16 november 2006

Goot

Zit ik vanochtend (zoals elke ochtend) lekker rustig te werken, zie ik in mijn ooghoek iets vreemds verschijnen. Ik draai mijn hoofd en zie een houten ladder in de richting van het raam komen. En dan 'Bonk!' komt deze tot stilstand tegen de muur. Hmm, ik heb geen glazenwasser gebeld, dus wat gebeurd er? Voor de zekerheid ben ik maar even naar buiten gegaan om te zien wie deze ladder tegen de muur heeft gezet en belangrijker nog, waarom. Het blijkt een bedrijf te zijn dat door de verhuurder is ingehuurd om de dakgoten te reinigen. Da's mooi, maar ik vind dat ze dat wel even vooraf hadden kunnen melden. Een groot deel van de rommel uit de dakgoot komt ook nog eens in de tuin terecht en ze ruimen het verder niet op. Ik denk dat ik maar eens een klacht wegleg bij de woningstichting.

Update: De goten zijn schoon en ze hebben de grootste rotzooi opgeruimd.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

"Kopje koffie dakgootreiniger?"

Chantal zei

je zal maar net in je boxershort achter je bureau zitten....

Pedro zei

@Chantal: Normaal gesproken heb ik alleen een sok aan.

Anoniem zei

en ik dacht dat er zo veel gecommuniceerd werd in Nederland...

Anoniem zei

Hahaha Heidi, Nederland staat alleen bekend om zijn burocratie..

@ Pedro, een sok? Das wel veel..

Pedro zei

@Redstar: Ik had het een beetje koud.

Anoniem zei

Ik zou errug blij zijn als zich hier een x een glazenwasser zou melden! :-)

Anoniem zei

A, bekend probleem. Ze hebben hier alle voegen gerestaureerd en de kozijnen geschilderd. Alle troep hiervan die op het balkon terecht is gekomen, ligt er nog. En de planten zijn stuk.