woensdag 15 november 2006

Onvermoede talenten

Als de man in huis werden de doe-het-zelf-klusjes eigenlijk altijd op mij afgeschoven. Ik zeg heel bewust 'werden' want sinds gisteren is daar verandering in gekomen. Zo af en toe maakte ik op verzoek van mijn vrouw de afvoer onder de gootsteen schoon. In de loop van de tijd gaat daar heel wat prut doorheen wat de afvoer blokkeert en daarnaast ziet het er ook niet zo fris uit. Maar gisteren besloot mijn vrouw het zelf te doen. Na wat kleine aanwijzingen van mijn kant ging zij aan de slag om na het schoonmaken de afvoer weer kundig te monteren. Er schuilt een loodgieter in mijn vrouw en ik wist het niet eens. Vandaag ga ik maar eens langs de Gamma want ik wil al heel lang een hangend toilet...

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Wij zoeken nog iemand die een fonteintje (= klein gootsteentje) kan aanleggen in de toiletruimte van onze nieuwe woning... ;-)

Anoniem zei

Kijk, een hele nieuwe wereld in je relatie... Zo zijn de taken hier in huis ook heel goed verdeelt.

Krijgen we nog een hangend vervolg?

Chantal zei

Kan ze hier ook niet even langskomen?

Anoniem zei

Misschien kan ze de volgende keer ook je hometrainer eens onder handen nemen?

Anoniem zei

jij behoort dus bij de "slimme mannen" : Het soort dat zich van de domme houdt, expres alles fout doet om dan vrouwlief het goede gevoel te geven alles te kunnen, terwijl jij lekker aan het bloggen bent...lol

Pedro zei

@Marieke: Dat is toch niet zo moeilijk. Met knelkoppeling kom je een heel eind.

@Redstar: Ik denk niet dat het hangend toilet er komt, we zitten namelijk in een huurwoning.

@Chantal: Waar is het voor?

@Emile: Goed idee, het is geen loodgieterswerk, maar je weet maar nooit.

@Heidi: Damn, busted !

Anoniem zei

Ik heb gemerkt dat als je alleen woont, bepaalde dingen wel moet doen. En dus: als je moet, dan kun je het wel. Zo leer je jezelf nog eens kennen ;-)

Pedro zei

@patriesje: And if you don't succeed, try, try again.

Anoniem zei

Profiteur!!:)))