dinsdag 21 november 2006

Wakker

Een mens heeft soms een verkwikkende nachtrust nodig en volgens mij was dat nu hier in huis ook het geval. Normaal staan we rond 06.30 uur -nadat de wekker van mijn vrouw is afgelopen- op. Maar vandaag was dat anders. Het is zeker dat de wekker is afgelopen, want deze was uitgezet, maar waarschijnlijk hebben we het niet bewust meegekregen, want toen ik mijn linkeroog open deed om op de wekker te kijken was het al 07.15 uur.
Het vervelende is dat je een beetje hebt uitgeslapen, maar door al het gehaast hou je er geen prettig gevoel aan over.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is ook nog zo donker en koud buiten zo vroeg in de morgen... en het bed is dan zo lekker warm en knus...

Chantal zei

Soms heb je het wel even nodig, en haasten.... waarom, te laat ben je toch al, dus dan maar op het gemak hoor.

Pedro zei

@Heidi: Helemaal mee eens. Als ik nu naar buiten kijk, halgelt het !! Was het maar vast weer avond.

@Chantal: Ik hoef me niet te haasten, ik heb een reistijd van 10 seconden.

Anoniem zei

Ik heb zo'n zelfde reistijd :-)
en ik verslaap me regelmatig...

Anoniem zei

Ja, ik kan me herinneren dat hoe dichter ik bij mijn werkplek woonde, hoe vaker ik te laat kwam...