maandag 22 januari 2007

Eindelijk winter ?

Omdat ik op mijn log van afgelopen donderdag helemaal geen reacties heb gekregen, zal ik het vandaag over een heel andere boeg gooien. Misschien was het te shockerend en daarom zal ik het vandaag over het -denk ik- meest besproken onderwerp aller tijden hebben: Het weer.
Het lijkt alsof het nu toch definitief winter gaat worden. De nachten worden kouder en er is al sprake van winterse buien. De vooruitzichten beloven ijsvrij, ijspret en boerenkool met worst.
Mag het van jullie ook gaan sneeuwen ?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Van mij mag het gaan sneeuwen, maar voor eind van de week spreken ze weeral over zachter weer.
En ijzel! Da's een stuk minder natuurlijk.
Paar keer geprobeerd te reageren op je vorige post, werd telkens niet geplaatst. :-(

Chantal zei

ik heb drie keer gereageerd op die log, maar er kwam maar niets in beeld.

Pedro zei

@Frank & Chantal: Ik heb niks veranderd, maar toch had Blogger het idee opgevat dat ik mijn 'comments' zelf moest screenen. Ik heb 'em weer op de automatische piloot gezet.

Anoniem zei

Je hebt dus wat extra huiswerk van Blogger gekregen. :-/
In ieder geval staan de reacties er inmiddels Pedro!
Nou afwachten of de sneeuw er ook komt.

Anoniem zei

Hebben ze die Elfstedencommisie alweer van stal gehaald?