woensdag 31 januari 2007

Modem vol?

Misschien kent U het en heel misschien maakt U er zelfs gebruik van. Ik heb het over kabeltelefonie. Privé bel ik ook via de glasvezel en ik moet zeggen dat het prima bevalt.
Een collega/vriendin van mij heeft ook een zgn. kabelpakket met telefonie er in. Nu heeft zij wel regelmatig problemen en dus heeft ze de koe en de telefoon maar eens bij de hoorn gevat en met de kabelboer gebeld. Het probleem was dat ze niet bereikbaar was en dat degene die belde eigenlijk gelijk de voicemail aan de lijn kreeg.
Het antwoord van de helpdesk was gelukkig heel eenvoudig: "Het modem is vol !"
De oplossing was gelukkig ook simpel. Even de spanning van hjet modem afhalen en het probleem is opgelost.
Ik geloof niet dat ik ooit zoiets belachelijks gehoord heb.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat doet me denken aan de provider waar ik bij zit. Krijg ook regelmatig idiote reacties en "oplossingen" te horen.

Pedro zei

@Frank :ZeelandNet ?

Anoniem zei

@Pedro:
Die bedoel ik ja. :-/