dinsdag 15 augustus 2006

Na-no, Na-no

Na een hele tijd aankloten met van die veredelde USB-sticks waarmee je ook MP3-tjes kunt afspelen was nu de maat vol. Dat (veel te) kleine display, de onduidelijke gebruiksaanwijzing en de onhandige knopjes zijn leuk om een keer een liedje af te spelen, maar niet geschikt voor de echte muziekliefhebber. Een USB-stick blijft een USB-stick !
Dus hoog tijd voor een upgrade.

Die dingen liggen tegenwoordig gewoon in de supermarkt. Ik had ze daar al heel vaak zien liggen. Ik dacht: 'Als ik ze hier al heel vaak heb zien liggen, dan zal het vast ook héél gewoon zijn dat je ze koopt en dan zal het vast ook héél gewoon zijn dat je ze met de melk en de hagelslag aflevert bij de kassa.'
Dus ik lever 'em met de melk en de hagelslag af bij de kassa. De kassière telt op: ' Eén melk, één hagelslag...Anja, wat kosten die Ipod's ?'
'Ipod's, verkopen wij die dan ?'
'Blijkbaar, 't is voor die vent met die snor.'
En Anja: 'Ja, dat weet ik ook niet.' Dus Anja via de intercom: 'Mijnheer Dijkstra... Wil de heer Dijkstra even bij kassa 4 komen, die vent met die snor wil een Ipod, wat moet dat kosten ? '
Even later de heer Dijkstra: 'Wie was dat met die Ipod ?!'
En alle klanten achter mij: 'Hij daar met die snor !'
(Origineel van H. Finkers)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ach, net als dat je de flatscreens en laptops bij de super haalt, was dit ook wel te verwachten...

Veel luisterplezier!!

Anoniem zei

Bij de super! Het moet Ipodverdomme niet gekker worden!