maandag 28 augustus 2006

Omleiding

Sinds vorige week komt elke schooldag een vrouw op de fiets voorbij mijn raam. Zowel voor- als achterop heeft ze een kind zitten. En of dat nog niet genoeg is, komt er ook nog een kind op een fietsje achter haar aan gereden. En elke dag is het hetzelfde liedje. Moeder fietst voorop en het kind op de fietst blèrt dat het niet naar school wil. En elke dag stopt de vrouw voor mijn raam en spreekt het kind boos toe, waarop het kind nog harder begint te blèren.
Ik vraag me af of ze niet ergens anders langs kunnen rijden.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Misschien kun je ze omleiden met een spoor van broodkruimels?

Pedro zei

@Dim: Of met Marsen of Twixen. Ik weet trouwens niet of het nog nodig is, want vandaag is ze niet langsgekomen. Misschien heeft ze deze weblog gelezen.