woensdag 5 juli 2006

BouwVak

De BouwVak nadert met rasse schreden en hoewel het nog anderhalve week duurt voordat regio Zuid aan de vakantie begint, stroomt het werk binnen. Een opmerking als : "Het moet voor de BouwVak klaar zijn en bij de gemeente liggen !" hoor ik eigenlijk al niet meer. Ik weet hoe het werkt. Snel wordt alles afgemaakt en naar mij opgestuurd om mij voor de vakantie nog een beetje onder druk te zetten. Ik vraag me af wat het voor zin heeft; tijdens de BouwVak wordt er bij de gemeente ook eigenlijk niet gewerkt.
Je probeert de klanten wel op te voeden, maar ik ben bang dat je een ouwe hond geen nieuwe trucjes kunt leren. Misschien volgend jaar...

3 opmerkingen:

Chantal zei

Iedereen wil altijd zaken afronden voor een vakantie, of dit nu zinnig is of niet. Ik denk dat het niet zozeer gaat om het feit dat de gemeentes er dan iets meer kunnen doen, maar meer dat het bedrijf het zelf af wil ronden en weg wil hebben. Niet realiserend dat JIJ je uit de naad moet werken om het voor elkaar te krijgen. Advies: stel prioriteiten voor de échte klanten.

Pedro zei

@Chantal: Het zijn alleen maar echte klanten en dat maakte het zo vervelend.

Pedro zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.