maandag 3 juli 2006

Lemur catta

Een aantal weken geleden zijn mijn vrouw Miriam en ik naar het wonderschone land van Ambiorix getrokken om het even wonderschone dierenpark Paradisio te bezoeken.
Nu hoor ik jullie denken : "Waarom ga je niet gewoon in Nederland naar een dierenpark ?"
Nou, dat zit zo. Een paar jaar geleden zag ik op TV een programma over dit dierenpark en er werd verteld dat je de halfapen die ze daar hebben zelf zou mogen voeren. En omdat mijn lievelingsdier de ringstaartmaki is, dacht ik bij mezelf : "Daar moeten we een keer heen." En nu is dat dus gebeurd. En het was geweldig.

3 opmerkingen:

Chantal zei

Dat is volgens mij niet de enige reden, volgens mij hebben jullie nagenoeg alle NL-dierentuinen en parken al wel eens bezocht en dan wil je toch eens iets niewuws....

Pedro zei

@Chantal : Uhhh, ja, dat klopt eigenlijk wel.

Chantal zei

Dat dacht ik al..... en dan zoek je eens wat nieuws.....