maandag 10 juli 2006

Opnieuw film(t)huis

Zoals jullie vorige week al konden lezen, bezoeken wij regelmatig het filmhuis in de buurt. Deze keer wilden wij gaan kijken naar Die Weisse Massai. Ik had echter het geluk de hand te kunnen leggen op de DVD zodat wij het huis niet uit hoefden.

Het verhaal:
De jone Zwitserse vrouw Carola maakt samen met haar vriend Stefan een reis door Kenia. Tijdens een excursie maakt ze kennis met de Masai-krijger Lemalian. Met zijn traditionele kledij en wapenuitrusting ziet hij er uit als de man van haar dromen. Ze wordt dan ook halsoverkop verliefd en besluit op het einde van haar vakantie dwars door Kenia naar het dorp van Lemalian te trekken om hem opnieuw te ontmoeten. Met onuitputtelijke energie overwint ze vele tegenslagen, en bouwt aan een nieuw leven in Afrika. Langzaam maar zeker dringt het echter tot Carola door waar ze aan begonnen is. Is haar nieuwe leven nu een hemels bestaan, of uiteindelijk toch een onmogelijke strijd ?

Een aanrader !

5 opmerkingen:

Chantal zei

Een aanrader zeg je? Dan wil ik wel een kopietje van die versie van jou, kan dat?

Pedro zei

@Chantal: Zodra de DVD terug is, zal ik kijken wat ik voor je kan doen.

Chantal zei

Wat nou? Is ie alweer weg.... ik kan wel raden waarnaartoe.... het zijn twee letters.....

Pedro zei

@Chantal: En de eerste letter is een...H, dat had je niet verwacht, hè ?

Chantal zei

nee, ik dacht meer aan een O