vrijdag 17 augustus 2007

De doos (deel 1)

"Ding-dong"
De deurbel gaat terwijl ik druk bezig ben met wat lastige berekeningen. Enigszins geërgerd sta ik op en loop de trap af naar de voordeur. Omdat ik vanochtend via de achterdeur het huis heb verlaten, is de voordeur nog op slot. Snel pak ik m'n sleutelbos en open de deur. Daar staat een vriendelijk glimlachende mevrouw met een klembord en een doosje in haar hand.
"Ik heb een pakketje voor U", zegt ze eigenlijk overbodig. Een beetje verrast neem ik het pakketje aan, want ik kan me niet herinneren dat ik iets besteld heb. Ook de afzender zegt mij niets, maar mijn naam en adres staan er op, dus moet het wel goed zijn. Ik schud even met het doosje en de glimlach van de mevrouw wordt nog groter. Ik bedank haar en wens haar een prettige dag. De deur valt in het slot en ik neem het doosje mee naar m'n kantoor...

Wordt vervolgd.

6 opmerkingen:

Chantal zei

Ja, vervolgen!!! Want nu zijn wij ook nieuwsgierig...

Anoniem zei

Inderdaad, je maakt ons wel nieuwsgierig door het zo af te breken.
Niet te lang wachten met het vervolg graag!

Pedro zei

@Chantal en Frank: Kijk morgen weer, voor meer over spannende belevenissen over en met...de doos !

Anoniem zei

Nee hè. Een cliffhanger. :-(

Anoniem zei

Het begint een rage te worden die vervolg logjes.. :-)

Pedro zei

@Marieke: Kijk daarom morgen weer.

@Redstar: Ach, je houdt je publiek een beetje vast, hè.