maandag 20 augustus 2007

De Doos (deel 4)

Twee glimmende oranje oogjes kijken mij aan. Het beestje ziet er met zijn pluizige kopje vriendelijk uit. Omdat het een tijdje in de doos heeft gezeten knippert het regelmatig met de ogen vanwege het felle licht. Dan kijkt het dier mij aan. In de blik lees ik verbazing, maar ook blijdschap. Half knorrend, half grommend komt het beestje voorzichtig uit de doos gekropen. Al snel heeft het door dat alles veilig is en loopt snuffelend over mijn bureau. Ik ben nog enigszins verbaasd en volg het dier bij alles wat het doet. Het doosje is nu open en er liggen nog wat dingen in...

Wordt vervolgd.

4 opmerkingen:

Chantal zei

Het wordt een heus boek zo.... schrijversambities?

Anoniem zei

Nieuwe ambitie Pedro?

Pedro zei

@Chantal & Redstar :Nee, schrijven is voor mij niet weggelegd. Daar heb ik de tijd en het geduld niet voor.

Anoniem zei

@Pedro:
Begint er anders wel op te lijken zeg. Op naar deel 5 met meer onthullingen.