donderdag 16 augustus 2007

Foto-stok 2

Gisteren heb ik de hele zolder afgezocht naar foto's uit een ver verleden. Dit alles om aan mijn opdracht te kunnen voldoen. Het viel me op dat ik uit mijn schoolperiode eigenlijk geen foto's heb en dat is natuurlijk jammer. Dus zullen jullie het met deze kleine bloemlezing moeten doen.

3 december 1970 : 3700 gram

3 december 1971 : hoog tijd voor een stukje taart.

1979 : looking smart !

1984 : Pedro met één van de vele katten die in de loop der jaren de revue zijn gepasseerd.

2001 : Het Land van Laaf wordt onveilig gemaakt.

2007 : 36 jaar en een tikkeltje meer dan 3700 gram.

Zo, dat zit er op. Ik wil nu graag Frank uitnodigen dit foto-stokje van mij over te nemen.

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Zeer amusant! :-)
Die Laaf rechts van jou op de foto, die komt me bekend voor?

Pedro zei

@Marieke: Klopt, da's Lurk.

Chantal zei

Pfieuw, ontkom ik mooi aan je stokje... en euh, die in het Lavenland... dat is er eentje met © Chantal volgens mij...

Anoniem zei

Mooie serie Pedro!
En inderdaad die laatste foto is zeker ietsie meer dan 3700 gram. :LOL

Ik neem het stokje over en ga komend weekend wat oude foto's inscannen.

Pedro zei

@Chantal: Ik wilde je niet opzadelen met dit stokje, maar het klopt wel dat jij die foto gemaakt hebt.

@Frank: Wij wachten met spanning op de dingen die komen gaan.

Anoniem zei

Leuke foto's Pedro..!

Pedro zei

@Redstar: Niet te erg geschrokken, hoop ik.

Anoniem zei

Haaaaa!!! super leuk!!! wat een schattig menneke!!!

Pedro zei

@Heidi: En dat ben ik al die jaren gebleven :-)

Anoniem zei

Wat leuk dat je ook mee doet. Via Heidi kom ik ook een kijkje bij jou nemen!
Tja die 3700 gram... hahahaha ik ken dat!

Anoniem zei

@ Pedro, nee, dat schrikken viel mee :-)

Pedro zei

@Marijke: Welkom op deze weblog en kom eens vaker langs.

@Redstar: Gelukkig!

Anoniem zei

er stond daar wel een fantastisch grote verjaardagskaars naast je stoeltje! HEb je die kunnen uitblazen?:)