dinsdag 7 augustus 2007

Weer terug

Aan de ene kant vind ik het leuk om weer wat op m'n weblog te zetten, maar aan de andere kant betekent het dat de vakantie nu echt voorbij is. De bouwvakkers in de regio Zuid zijn weer begonnen en dan moet ik er ook weer aan geloven.
Of ik nog iets gedaan heb tijdens de vakantie? Zeker wel, beste lezer. De komende dagen zal ik laten zien wat ik zoal uitgevoerd heb.
Het begon vorige week zondag. Omdat wij van huis uit musicalliefhebbers zijn, had ik een paar kaarten gekocht voor Tarzan in het Circustheater van Ome Joop. Ondertussen hebben wij al een aantal shows gezien, maar Tarzan is toch wel heel erg mooi. Het acteerwerk blijft niet beperkt tot het toneel, ook de zaal wordt uitgebreid gebruikt voor de show. Zo komt Jane bijvoorbeeld via de zaal het toneel op en de diverse apen komen met touwen uit het plafond zakken. Daarbij wordt, om het effect te versterken, ook nog ruimschoots met groen crêpepapier gestrooid.
Dit alles in combinatie met de muziek van Phil Collins, maakte dat wij een onvergetelijke middag hadden in Scheveningen.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik geloof dat jullie er wel van genoten hebben...

Pedro zei

@Redstar: Dat kun je wel stellen.

Anoniem zei

En zo hoort het ook. Ik heb er wat van op tv gezien, en het ziet er allemaal zeer gelikt uit.. Jammer dat ik niet van dat soort voorstellingen houd..

Anoniem zei

Ik support Joop niet meer... die maakt er een te elite boeltje van met te hoge prijzen... ego-gozer... jammer. Maar leuk dat jullie wel genoten.

Liefs Chantal

Anoniem zei

Ik ben zelf niet zo'n theater bezoeker, maar met muziek van Phil Collins kan ik geloven dat het een onvergetelijke middag was.

Pedro zei

@Redstar: Ach, iedereen heeft zo z'n liefhebberijen.

@Chantal: Ja, het kost een moie duit, maar dan heb je ook wat.

@Frank: Ik kan zelf heel erg genieten van de songs van Phil.