zondag 19 augustus 2007

De doos (deel 3)

Er valt een klein beetje licht in de doos en vaag zie ik iets bewegen. Het grommen is wat minder geworden, maar niet helemaal opgehouden. Ik weet nu bijna zeker dat er een beest in zit. Als ik het doosje wat verder open komt het dier in beweging. Snel sluit ik het deksel weer, maar iets wat op een handje lijkt komt klem te zitten. In de doos hoor ik nu een pijnlijk gepiep. Snel laat ik de doos los en het gepiep stopt. Nu zie ik aan de andere kant ook iets pluizigs tevoorschijn komen. Hoewel de nieuwsgierigheid steeds groter wordt, houd ik afstand en ben ik nog op mijn hoede. Langzaam maar zeker zie ik het deksel omhoog gaan. Gespannen wacht ik af. Het grommen is ondertussen gestopt en ik hoor nu een licht snuivend geluid. Dan gaat ineens het deksel helemaal open...

Wordt vervolgd.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Er zat toch geen buikspreek pop met de naam Billie in he? :-)

Pedro zei

@Redstar: Het is 'Dead Silence' niet.

Anoniem zei

Ondertussen doe ik even peukie roken, snackje halen, etc....
Alles in afwachting van het volgende spannende vervolg.
Komt er eigenlijk nog een DVD release van "De Doos" ? :LOL

Pedro zei

@Frank: Nieuwe Nederlandse speelfilm "De Doos" met in de hoofdrol K. Schuurman als "De Doos" :-)

Anoniem zei

Gelukkig is het plakband al een beetje los en wellicht morgen een klein kiertje waardoor wij naar binnen mogen gluren?

... ja leuk was het om tussen de oude foto's te neuzen!

Anoniem zei

@Pedro: :LOL