donderdag 19 oktober 2006

Conditie

Ik ben heel blij dat (KRAAK ) de hometrainer eindelijk (KRAAK) weer terug is. Nu kan ik weer (KRAAK) beginnen met het op peil (KRAAK) brengen van mijn conditie (KRAAK). Misschien denkt U: "Wat kraakt Peer toch allemaal!". Dat zal ik even uitleggen.

Toen de hometrainer gisteren werd afgeleverd was ik zo blij als een kind. Maar ergens had ik er toch niet zoveel vertrouwen in dat de leverancier er iets aan had gedaan. En vanochtend bleek dit vermoeden waar te worden. Ik was nog geen minuut aan de gang en het gekraak begon al. Na bijna 3 maanden weg te zijn geweest, is er niks veranderd. Ik ben boos, heel boos.

Vandaag ga ik eens kijken wat mijn rechten in dit geval zijn, want dit pik ik niet.
Mocht U nog op zoek zijn naar een goedkope fiets of niet te duur fitnessapparaat, maar wilt U geen service dan kan ik U mijn leverancier van harte aanraden.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Bummer. Je kunt ook doen als wij: ga hardlopen.

Anoniem zei

Sodeju zeg, dát is balen!

Anoniem zei

grmf, das niet echt wat je service noemt nee. Volgens mij heb je trouwens als consument, behoorlijk wat rechten.

Chantal zei

kijk eens op consuwijzer.nl

Pedro zei

@Dim: Gezien mijn lichaamsbouw, lijkt me dat niet verstandig.

@Marieke: Dat is 'the understatement of the week'.

@Redstar: Ik heb inderdaad rechten, maar ik moet hen wel de kans geven het probleem op te lossen. Als het nu weer fout gaat moeten ze en alternatief aanbieden.

@Chantal: Dat is het eerste wat ik gedaan heb.