woensdag 18 oktober 2006

Hij komt, hij komt...

Denk nu niet dat ik het over de goed heiligman heb, want die komt pas op 18 novemer in Middelburg aan. Nee, ik heb het over 'de fiets' !
Gisterenochtend werd ik gebeld met de vraag of ik morgen (vandaag dus) thuis zou zijn, omdat de hometrainer dan bezorgd zou gaan worden. Volmondig heb ik hier JA op geantwoord en nu zit ik dus vol verwachting te wachten op de meneer/mevrouw die met de vrachtwagen de straat in komt om het apparaat aan mij te overhandigen.
Ik moet stoppen, want ik geloof dat ik een vrachtwagen hoor.

Update:
14.30 uur : Hij is terug !

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Gaaf, en nu meer fietsen!

Pedro zei

@Redstar: Inderdaad. Ik moet zorgen dat ik fit ben voordat we eind van dit jaar naar Costa Rica vertrekken.

Anoniem zei

Fiets 'm d'r in!

Chantal zei

Dus jij zit weer lekker..... te fietsen..... of zag ik je nu net BUITEN fietsen.

Pedro zei

@Dim: Liever niet, ik heb 'em net terug.

@Chantal: Klopt, ik moest even naar het postagentschap.