donderdag 12 oktober 2006

Iets nieuws

Zo af en toe moet je apparaten vervangen door iets anders. Ik was al een tijdje op zoek, maar ik wilde er niet te veel geld aan uitgeven. Daarom eens op zoek op Marktplaats. En laat daar nu net staan wat ik zoek. Zo goed als nieuw, slechts 1 maand gebruikt en voor een heel schappelijke prijs. Nu moet ik alleen nog de handleiding goed doorlezen om te zien hoe e.e.a. nu precies werkt, want ondanks hetzelfde merk, is het toch net even iets anders. Ik denk dat ik er veel plezier aan ga beleven. Nu nog even kijken wat ik met de oude ga doen. Misschien zet ik 'em wel op Marktplaats.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Toch niet de indoor-fiets, hè?

Pedro zei

@Marieke: Nee, maar ik hoop dat we die dit jaar nog terug mogen verwachten.

Chantal zei

Wat een geheimtaal.....

Anoniem zei

Ja geheim taal, en reclame voor marktplaats :-)

Pedro zei

@Chantal: 't Is toch duidelijk: ik heb een andere gekocht en degene die ik had, is nu overbodig geworden en wordt verkocht.

@Redstar: Het had ook Speurders of eBay kunnen zijn.

Anoniem zei

O, wacht! Is het de ijsmasjien?

Anoniem zei

Trouwens, mag ik eBay nog even promoten? Want een deel daarvan (en van PayPal) is door ondergetekende vertaald.

Chantal zei

@ marieke, heb pas nog mijn eerste eBay ervaring gehad en was positief!!

Pedro zei

@Marieke: Nope!