vrijdag 20 oktober 2006

Hij gaat, hij gaat

Zoals gisteren te lezen was, is de hometrainer dus niet naar behoren gerepareerd. Ik heb de leverancier gebeld en ze willen toch nog een keer proberen het probleem te verhelpen. De andere twee opties, geld terug of een vervangende hometrainer, blijven nu nog even in de kast.
Het probleem is dus dat ik met dat kreng naar Arnhem toe moet en omdat het niet mogelijk is om 'em in de auto te proppen, moet ik een aanhanger gaan regelen. Het rijden met een aanhanger is voor mij geen probleem, dat heb ik vaak genoeg gedaan, maar de huur van zo'n ding is altijd lastig, omdat ik geen zgn. BE-rijbewijs heb. Gelukkig ken ik iemand die dat wel heeft (en nog nooit met een aanhanger gereden heeft), dus die gaat ingeschakeld worden voor deze actie.
Straks even bellen voor een afspraak. Kost me toch weer een dag. Zucht.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Maar ook met een gewoon autorijbewijs mag je toch met een aanhanger rijden? Tot een bepaald volume of gewicht, in elk geval? Je mag onderweg naar Arnhem wel even koffie komen drinken op m'n werk in Nijmegen, als troost.

Pedro zei

@Marieke: Ja, met een kleine aanhanger mag je gewoon rijden, alleen is het probleem om 'em te huren. Je moet nl. een BE-rijbewijs overleggen. Koffie op je werk in Nijmegen? Vindt de baas dat wel goed?

Anoniem zei

O? Ook als je zoiets als een boedelbak huurt?
Zolang de deadlines worden gehaald is het goed!

Chantal zei

Belachelijk dat JIJ met die fiets moet komen, het is toch HUN fout dat e.e.a niet goed is gerepareerd....

Wat betreft dat Rijbewijs, wij hadden daar laatst in Oosterhout GEEN probleem mee hoor......

Pedro zei

@Chantal: Tja, het ene verhuurbedrijf is het andere niet. Officieel moeten ze het controleren.

Anoniem zei

Zo ben je er iig weer een dagje tussenuit.

Pedro zei

@Redstar: Ja, je komt weer eens onder de mensen, hè!

Anoniem zei

Dat bedoel ik Pedro! :-)

Chantal zei

@ Pedro, ik zou de kosten van aanhangerhuur op hen verhalen!!!

Anoniem zei

Voor zulk soort zaken heeft men toch de bus? Je weet wel, van dat consumentenprogramma. Kassa, of Radar of zo. Misschien dat die bus groot genoeg is voor je fiets!

:-D